Blog

Drie redenen voor spandoeken in je mediamix

Buitenreclames zijn er in uiteenlopende vormen. Wanneer je jouw merk vanaf een afstand onder de aandacht wilt brengen, dan zijn spandoeken een uitstekende manier om kleurrijk op te vallen. Vele mensen zullen hierdoor automatisch even kijken naar wat jouw spandoek te zeggen heeft en het trekt dus de onwillekeurige aandacht van nieuwsgierige voorbijgangers. Spandoeken zijn een goedkope vorm van buitenreclame en versterken de identiteit van het merk bij het publiek. In dit artikel geven we je meer toelichting over de drie belangrijkste redenen voor het gebruiken van spandoeken als versterking in de mediamix.   Een consistente boodschap  Om consumenten te overtuigen tot het ondernemen van actie, wordt er over het algemeen gesteld dat iemand gemiddeld 10 keer in aanraking moet komen met de boodschap. Wanneer je aan de slag gaat met diverse vormen van buitenreclame zoals spandoeken, dan zorg je ervoor dat je een consistente marketingboodschap weet te bewerkstelligen die een hele regio kan bereiken!    Niet...

Afval bij een verbouwing Heb je een nieuw huis gekocht of ga je jouw huidige huis helemaal verbouwen? Dat is...

Logo kleding

Investeren in logo-kleding kan voordelen hebben voor jouw bedrijf, zowel voor medewerkers als om weg te geven als promotionele producten. Het dragen van...